0

İNGİLTERE'NİN POPÜLER WEB SİTESİ


Herkese merhaba, bugün İngiltere'nin bana göre eli ayağı olan süper faydalı bi sitesini size tanıtmak istedim :)

www.gumtree.com


Ev, iş, oda, ikinci el eşya aklınıza ne gelirse bi dünya ilanın olduğu gayet faydalı bir site. İsterseniz siz de üye olup kendi ilanınızı veriyorsunuz. Buraya gelmeden önce bi check ederseniz inanın faydasını görürsünüz... Hatta Türkçe ilanlara bakının belki kalacak ucuz oda bile bulabilirsiniz kendinize.

Bu sitenin bir sürü faaliyeti var ki bunlardan biride dil'inizi değiş tokuş yapmak :) Bizim dil pek popüler olmadığından bize faydası yok aslında ama yine de arada Türkçe öğrenmek isteyen Araplar çıkıyor :) Siz Türkçe öğretiyorsunuz karşılığında da Arapça öğreniyorsunuz :)

İtalyan bi arkadaşım burdan bi İngiliz arkadaş buldu kendine , Biri diğerine İtalyanca öğretiyor diğeri, birine İngilizce :) Haftada 1 gün buluşuyorlar arada msn'de de görüşüyorlar... Arkadaşımın İngilizcesi gözle görülür şekilde gelişti :)

Güzel bir aktivite diye anlatmak istedim :) Değişik yani...

Buraya gelmeden önce bi göz atın derim ben :) Zaten geldikten sonra google gibi bişey olucak sizin için :) Bakmadan geçemeyeceksiniz...

Görüşmek üzere, sağlıcakla kalın...

0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 "İNGİLTERE DE EĞİTİM" All rights reserved. Theme by Tiegma Group.