1

Turkish Picnic Day in LONDON

14 Haziran Pazar günü, yani dün :) Londra St. James Park'ta "Turkish Picnic" vardı :) Tabiki biz de katıldık :) Aslında geçen hafta düzenlenecekti ama sağolsun Londra havası yağmuru izin vermediği için düne ertelendi iyiki ertelendi çünkü dün harika bir hava vardı Londra'da.

Londra'nın en ünlü Türk Restoranları sponsor olmuştu pek tabi bedava yemekte dağıttılar, çok enfesti tadları :) Bir sürü Türk aile, arkadaş grupları, genci yaşlısı çoluk çocuk çok güzel bir piknik oldu... İnsanlar evlerinden yiyecek içeceklerini filan da getirmişlerdi... Bir tek mangal eksikti! O da YASAK diye :) Halka açık yerde öyle dumanını tüttüre tüttüre cız-bız yapamıyorsunuz :(Çok yazık dimi :( Ama kural böyle :)

Gençler kendi aralarında bi fasıl döktürdü ki... Ne fasıl... Ben de bayılırım zaten... Zevklendimde zevklendim :) Bi iki yarışma da düzenlendi... Çuval yarışı, yumurta taşıma yarışı gibi :) Keyifliydi işte...

Benim burdaki ilk yılım olduğu için doğal olarak ilk defa katılıyorum fakat bu organizasyon geleneksel hale getirilmiş :) Bu düzenlenen 5.ymiş :)

Emeği geçen herkesin eline, yüreğine, bileğine, gönlüne sağlık... Çok güzeldi...

Pikniğin yapıldığı yer çok merkezi ve turistik bi park. Bi başında Buckingham sarayı bi ucunda Big Ben filan var düşünün yani :) eee St. James parka inmişken ve tabiki havanın güzelliğinden de istifade ederek bir iki foto çektim... Umarım beğenirsiniz... Slaytta gördüğünüz fotoların tamamı dün çekildi yani :) Daha dumanı üstünde... :)

Sağlıcakla kalın...


1 Comments


Evet güzel bir gündü bugünü hatırlattığınız için teşekkür ederim.

Yorum Gönder

Copyright © 2009 "İNGİLTERE DE EĞİTİM" All rights reserved. Theme by Tiegma Group.