0

SUMMER CULTURE FAIR :)


Herkese merhaba, bugün yazmak istediğim konu benim en huylandığım, sinirlendiğim hatta hızımı alamayıp karşımdakini aşşaladığım bir mevzu; "Çevreyi kirletmek"

Geçtiğimiz hafta boyunca devam eden ve dün (21 Haziran 2009) son bulan "Turkish Summer Culture Fair" organizasyonuna arkadaşlarla toplanıp gidelim dedik! Keşke demeseymişiz! O güzelim parkı bizim insanımızın ne hale çevirdiğini görseydiniz Türklüğünüzden utanırdınız aynı bizim gibi :(

Ayıptır söylemesi kebaplarımızı aldıktan sonra hemen festival alanı dışına çıkıp yemeklerimizi yedik, kendi aramızda da ingilizce konuştuk çünkü neden?

Çünkü, Festivalin yapıldığı yer koskocaman bir park; yemyeşil, tertemiz aynı diğer klasik İngiliz parkları gibi ve bu festival için bi alan ayrılmış etrafı da çevrilmiş girişi-çıkışı olan bi yer haline getirilmiş.
Festival alanının içi ve yakın çevresi hep Türk dolu malum dün pazardı, pazar günü kalabalığı ee son gün olması nedeniylede bayaa bi Türk kafilesi vardı.

Bizim Türklerin dışında pek tabiki normal sporunu yapan, ailesiyle arkadaşlarıyla oturan, güneşlenen, top oynayan vs. bir yığında yabancı insan vardı.

Bir dönüp etrafımıza baktık, sonuç "rezalet". Festival alanı ve çevresi çöpten geçilmiyor :( parkın diğer kısımlarına bakıyoruz, park bildiğimiz park her zamanki gibi temiz :)

O kadar utandıkki tüm arkadaşlar :( Diyecek söz bulamıyorum :( Çevrenin kirletilmesi konusunda çok hassas olduğum için hele bir de böyle herkese açık bir festivalde kendi milletinin insanlarının bu hallerini görünce insan ister istemez 2 kere üzülüp sinirleniyor.

Bu insanlar bir de Londra'da yaşayan Türkler yani bizim temsilcilerimiz, Türk imajının sahibi insanlar... Bu manzarayı gören bir çok yabancı uyruklu insan o yere çöp atan teyzeyle beni aynı kefeye koyacak :( Çok kötü çok...

Bir iki foto çektim hatta çevrenin pisliğinide çekip yayınlayayım ibret olsun diye düşündüm ama sonra utancımdan çantama attım makinemi, karnımızı doyurduktan sonra olay mahalinden hızla uzaklaştık :(

Muhakkak fotolarda dikkatinizi çekecek, insanların çoğunun başı kapalı yani hem Türkler hem de Müslüman :( ama Temizliğin, bu müslüman kardeşlerime imandan gelmediğini açık ve net gördük :( Genellemelerden hoşlanmadığım için ben de herkesi aynı kefeye koymam ama Türk imajı bir miktar yerlerdeydi dün :(

Biraz öfkem vardı dünden kalan, onu bi şekilde bir yere aktarmam gerekiyordu:) Suya anlattım geçmedi sıkıntım :( Sizlerle paylaştım :)

İçinizi baydıysam üzgünüm... Umarım gelecek organizasyonlarda daha güzel haberler veririm :)

Sağlıcakla kalın...




0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 "İNGİLTERE DE EĞİTİM" All rights reserved. Theme by Tiegma Group.